marți, 26 iunie 2012

Oja Farmec review

Buna fetelor! Azi vreau sa va vorbesc despre oja de la Farmec pe care o iubesc. Imi plac produsele romanesti si imi surade ideea de a promova un brand de la tine din tara.
Eu detin 3 lacuri de unghii de la ei insa din cate am citit eu din prezentarea lor exista 50 de nuante de la culori mate la culori sidefate.

Consider ca este un lac foarte bun ce se ridica la asteptarile mele.
Imi place ca cei de la Farmec nu au pertentia ca aceasta oja ar avea multevitamine insa de cand o folosesc nu mi-a ingalbenit niciodata unghiile.
Pe sticluta scrie "ultrarezistent" si da asa este, aceasta oja rezista pe unghii pana la o saptamana si chiar mai mult, atat de mult ca ajungi sa te plictisesti de ea.
Pentru a ajunge la culoarea din sticluta sunt necesare doua straturi (ca la orice alt lac de unghii).
Un alt pro pentru acest produs este faptul ca se usuca foarte, foarte repede chiar si dupa al doilea strat.
Singurul lucru care l-as avea de comentat este faptul ca pretul produsului este putin mai ridicat decat a altor lacuri de pe piata, in jur de 6 - 8,50 Ron. Insa eu consider ca raportul calitate pret este foarte bun deoarece produsul isi face treaba.


Rating: 5*/5*

In concluzie va indemn cu drag sa cumparati acest produs care mie imi place mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits