joi, 28 iunie 2012

Rutina mea de zi cu zi

Buna fetelor!
Azi vreau sa va vorbesc despre rutina mea de de curatare a tenului. (acesta rutina se mai schimba din cand in cand, adica mai schimb produsele insa cand voi face asta va voi anunta)
De cand ma stiu am avut probleme cu tenul. Am tenul gras si mereu am avut probleme cu porii deschisi si acneea, asa ca mereu a trebuit sa am grija ce produse folosesc si cum si cat.
Sa trecem acum de la pralavrageala multa la fapte.

DIMINEATA
Dimineata nu prea am timp de nu stiu ce asa ca e simplu:

1. Ma spal pe fata cu o lotiune Avon Care 3 in 1 (curata, hidrateaza, tonifiaza) cu aloe si ghimbir.

2. Ma dau pe toata fata cu crema antiimperfectiuni de la Farmec din gama Gerovital Plant.

3. Ma machiez. :)

SEARA:


1. Ma demachiez cu servetelele demachiante de la Blanchette B. (momentan le folosesc pe cele cu aloe vera)

2. Ma spal cu lotiunea 3 in 1 de la Avon Care

3. Ma spal pe fata cu gelul de curatare de la Nivea Visage Young Clean Deeper (care are particule de exfoliere)

4. Folosesc pe toata fata lotiune tonica inpotriva cosurilor de la Garnier.

5. Folosesc pe toata fata crema anti-cosuri hidratanta de la Garnier Pure Active.


Tot legat de rutina si de ten gras si cu probleme mai am un produs pe care il folosesc odata pe saptamana si sunt foarte multumita de el si anume argila.
Eu folosesc argila de la Farmec ASLAVital o data pe saptamana. O amestesc cu suc de lamaie si ma dau pe toata fata ca o masca.


Cam atat!

Daca aveti intrebari despre produse nu ezitati sa ma intrebati in commentrii.
Daca vreti sa fac un review al unui produs prezentat (mai rapid decat mi-am planuit eu) la fel ziceti-mi in commenturi.
NU UITATI SA MA URMARITI PRIN GFC CA SA FITI LA CURENT CU TOT SI TOATE!

V-am pupacit!

4 comentarii:

  1. Cred ca pentru tine ar fi perfecta masca de fata de la Beauty Formulas , cu argila si castravete . Se foloseste zilnic , costa 14-15 lei , si nu are parabeni si alte minuni..pentru tine cred ca ar fi numai buna , ca ai tenul gras si porii deschisi

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de sfat. Am sa o incerc sa vad :)
    Merci si de abonare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Crema antiimperfectiuni se foloseste in sezonul rece, nu ai citit prospectul? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ba am citit prospectul. :) Ma simt foarte bine cu ea si acum. Se foloseste in sezonul rece deoarece teoretic ea decoloreaza petele iar vara te bronzei. Nu stau mult la soare vara fiindca ma inrosesc repede. Oricum o folosesc ca baza de machiaj. Nu ma deranjeaza, nu imi ingrasa tenul...deci de ce sa nu o folosesc?

    RăspundețiȘtergere

Hits