joi, 19 iulie 2012

Prima dragoste...

Buna fetelor!
Nu, nu e vorba de prima mea dragoste in materie de baieti ci de prima mea dragoste in materie de beauty & makeup. Sunt sigura ca voi toate ati avut in colectia voastra macar o paleta de la Ruby Rose. :). Ei...zilele asta am vazut intr-un magazin cu de toate (mixt) din apropierea blocului meu o paleta care avea culori mate si cum "I'm a fool" pentru culorile mate nu m-am putut abtine sa nu ma duc sa vad ce e cu ea si uite asa m-am pricopsit cu 2 paletute de 18 culori mate de la Rubby Rose si asa mi-am reintalnit cu prima mea dragoste... Ruby Rose.
Imi amintesc prima mea paleta de farduri era de la Ruby Rose si avea cam 8 nunate printre care roz, maro, gri si mov imi era tare draga si eram tare, tare mandra de ea ca doar o luasem cu banii mei. Si a doua paleta a fost tot de la ei numai ca aceasta era cu vreo 60 de culori si stransesem ceva timp banii de pachet de la scoala ca mi-o pot achizitiona.
Oricum, dupa cum ziceam mi-am cumparat zilele trecute 2 palete de la Ruby Rose care au numai culori mate. Nu ma asteptam la cine stie ce de la ele insa vreau sa stiti ca culorile sunt pigmentate si rezista foarte bine pe pleoape ajutate de un primer.

Paleta 1


Paleta 2

Cred ca Ruby Rose nu are nevoie de un review insa daca doriti sa va zic mai multe despre aceste paletute let me know.



O zi faina
Akadeea (andreeaakadeea@gmail.com)

Va mai amintiti de prima voastra paleta de farduri?
Lasati-mi parerile si raspunsurile voastre in sectiunea de comment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits