miercuri, 4 iulie 2012

Rochiile maxi

S-au purtat si in anii trecuti si se poarta si acum. Este vorba despre rochiile maxi pe care toate fetele le adora. Le adora pentru ca sunt potrivite penrtu orice silueta si sunt racoroase si colorate.
Rochiile lungi pana in pamant si colorate raman printre preferintele fetelor si femeilor din toata lumea si vara asta.
Eu am doua rochitie maxi de vara trecuta insa intentionez sa imi mai cumpar doua si vara asta pentru ca pur si simplu le ador.
In continuare v-am pregatit niste pozici cu rochite maxi pe care pur si simplu eu le ador.





Si daca tot sunt la moda de ce sa nu avem si rochii de seara maxi?


Si bineinteles vara asta se poarta rochiile maxi cat mai colorate si mai frumoase :)
Oricat de ciudat vi s-ar parea pentru un plus de eleganta aceste rochite se pot asorta cu o gheaca de piele sau blugi, luati aminte de la vedete.

Voua va plac rochitele maxi?
Vreti sa fac un OOTD cu rochitele pe care le detin?

Va pup!

Nu uitati sa imi lasati parerile voastre in sectiunea de comment.
Va rog sa ma urmariti prin GFC pentru a fi la curent cu toate noutatile de pe blog.

Un comentariu:

  1. Imi place foarte mult cum arata cu geaca de blugi !!! Cred ca merge cand se mai racoreste , sau noaptea pe plaja

    RăspundețiȘtergere

Hits