marți, 17 iulie 2012

Schwarzkopf Gliss ulei nutritiv review

Buna fetele!
Azi vreau sa va vorbesc despre Schwarzkopf Gliss ulei nutritiv pentru par lung cu varfuri despicate.
De la inceput va spun parerea mea cum ca pentru varfurile despicate nu exista niciun produs minune care sa le repare... singurul produs minune pentru varfuri despicate care are efectul cel mai bun este... foarfeca! Da. Sa stiti ca e foarte bine si foarte sanatos ca o data la cateva luni sa va tundeti varfrurile :)
Acum sa trecem la produsul de azi.

Folosesc acest produs de ceva timp si imi place mult de tot.
Si cum producatorii stiu cel mai bine la ce foloseste acest produs haideti sa vedem ce ne zic ei:

“Aveti parul lung cu varfurile despicate ? Balsamul Express-Repair Oil Nutritive cu 7 uleiuri hranitoare asigura instant o pieptanare usoara si protectie impotriva varfurilor despicate. Noua formula cu Complex de Cheratina Lichida repara parul atat la suprafata, cat si din interior."

Cum ma impac eu cu el:
Eu de felul meu nu folosesc balsam de par, sincera sa fiu din plictiseala, iar cand am folosit nu m-am impacat deloc cu ele. Insa acest ulei nutritiv este grozav.
In primul rand mirosul este foarte placut si imi place tare, tare mult.
De fiecare data cand ma spal pe cap folosesc produsul pe parul ud, agit bine recipientul si dau in jur de 5 pufuri de la radacina apoi dau cu mana prin par spre varfuri ca sa intind produsul pe tot parul. Cand dau cu peria in par acesta se descalceste mai repede si asta chiar ma bucura. :)
Chiar daca este un spray cu o textura uleioasa, parul nu se ingrasa si nu se imbacseste. Ce imi mai place la el este stralucirea care o ofera parului.
Parul ramane matasos si usor de pieptanat.

Pret: 13-15 Ron pe 200ml (cantiate care imi ajunge un an)

Rating: 5*/ 5*

In concluzie:
Va recomand acest produs. Dupa cum va ziceam l-am folosit ceva timp si poate mi se pare mie insa parul meu nu mai are tendinta de a se despica asa repede, deci cred eu, produsul isi face treaba.
Pe langa asta deoarece face pieptanarea mai usoara parul nu se rupe asa de mult ( asta referindu-ma la fetele care au parul cu firul mai subtire)

V-am pupat!
Akadeea (andreeaakadeea@gmail.com)


Voi ati folosit aceste balsamuri de la Schwarzkop? Pe care mi-l puteti recomanda?
Daca va place ce vedeti pe acest blog nu uitai sa va abonati prin GFC (dreapta sus) ca sa fiti la curent cu tot si toate.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits