marți, 3 iulie 2012

Vara asta...

Vara asta se poarta culorile tari si fosforescnte (din cate am vazut eu).
Fie ca ne place, fie ca nu, ele (culorile) sunt prezente in toate magazinele, la toti designerii si peste tot pe strada. Asa ca daca tot trebuie sa fim in pas cu moda de ce sa nu avem si unghiute care sa se asorteze cu noul trend?
Am descoperit o oja roz fosforescent (cel putin asa mi se pare mie ca e) de la Classics care mie imi place mult, mult de tot si sunt foarte incantata sa o incerc si sa ii fac un review ceva mai tarziu.

Detin 2 oje de la acesta firma (si amandoua sunt roz) una de la Classics proteine formula si aceasta de la Classics glamour.
Nu le pot face inca un review deoarece vreau sa vorbesc despre amandoua o data si cum cea de la Classics glamour inca o testez mai aveti putin de asteptat.

Va plac culorile tari? Va place noul trend? Voi ati folosit ojele de la Classics?
Lasati-mi raspunsurile voastre la sectiunea comment.
Nu uitati sa ma urmariti prin GFC.

V-am pupacit! O zi faina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits