vineri, 3 august 2012

Cutia pentru farduri

Inspirata de Dragonfly mi-am mesterit o cutie in care sa imi depozitez cosmeticele.
Am imbracat o cutie de papuci intr-o hartie colorata cu baietei, fetite, gemulete s.a.m.d

Apoi am "construit" niste cutiute mai mici din carton mai dur si le-am atasat cutiei mari....


Am incercat sa am o ordine dezordonata si am pus creioane la creioane, farduri la farduri, ma rog ati prins voi ideea :)Am depozitat cutia intr-un copartiment al dulapului de unde, daca am nevoie de ceva, deschid capul cutiei si imi iau ce am nevoie. Oricum mult mai ok decat sa le insir pe toate pe masa sa le scap pe jos si alte batai de cap :)

Si uite asa imi tin eu fardurile... in oridine...

Voi cum va depozitati fardurile?
Ideea mea va place?


Cu drag,
Akadeea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits