miercuri, 8 august 2012

Masca Chantelle recenzie

Buna fetelor!
Va vorbeam intr-un haul (aici) ca mi-am cumparat o masca de la Chantelle cu mar verde si castraveti, iar azi a venit vremea sa ii fac o recenzie.


Aceasta masca are menirea de a revitaliza tenul si de a indeparta impuritatile. Ingredientele naturale hidrateaza, calmeaza si reimprospateaza pielea obosita. Se comanda sa folosirea ei odata pe saptamna.

Ce imi place:
In primul rand are un miros delicios de mere verzi, imi vine sa o mananc. Imi simt pielea hidratata si dupa folosire vad ca pielea mea este chiar calmata. Ca masca isi face treaba bine.

Ce nu imi place:
Singura mea problema se datoreaza tenului meu, deci e posibil ca celor care nu au pielea grasa sa nu li se intample ceea ce mi s-a intamplat mie. Cred eu ca pielea mea incerca sa "lupte" asupra tratamentului impus de mine :)) deoarece efectul de hidratare nu tine prea mult deorece la jumatate de ora pielea se umple de sebum.
Oricum, dupa cum spuneam, cred ca asta e o problema datorata tenului meu.
Nu imi place nici ambalajul deoarece e greu de scos pasta din el si nu poti doza cantitatea de pasta.

In concluzie:

Isi face treaba pentru o masca de fata. De recomandat o recomand pentru fetele care nu au tenul gras (desi pe eticheta scrie de ca e buna pentru toate tipurile de ten).

Rating: 4*/ 5* - un punct am scazut din cauza faptului ca nu imi place ambalajul.

Pret: 6 Ron pentru 2 masti (cumparate din Kaufland)

V-am pupicit!

Voi ce masti folositi?
Ce masca imi recomandati pentru tenul gras?

Akadeea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits