joi, 30 august 2012

Oja cu magnet

Buna!
Mi-am cumparat mai mult din curiozitate decat din necesitate o oja cu magnet. Nu mi-am luat de la Flormar fiindca mi s-a parut cam scumpa si nici nu stiam daca o sa-mi placa. M-am luat una de la Caiuro (No Name) pe care am dat 8 Ron.


Oja mea chiar functioneaza si ma declar multumita. E o culoare simpatica.


Cum se foloseste: (e posibil sa stiti asta deja)
Se aplica oja pe unghie si inainte de a se usca se apropie magnetul cat mai aproape de unghie apoi asteptam cam 30 de secunde, poate chiar mai mult, pana se formeaza liniutele :)
Rezista pe unghii foarte bine poza a fost facuta la 3 zile dupa aplicare. Se usuca la fel de repede ca oricare alta oja.
Singurul minus care il care (care de fapt nu e chiar un minus) e faptul ca dureaza destul de mult pana ne facem manichiura :)

Rating: 5*/ 5*

Pret: pentru aceasta firma 8 Ron cel de la Flormar este 18 Ron

Voi aveti oja cu magnet?
Va place?

XoXo,
Akadeea

Un comentariu:

  1. Ce de postari cat am lipsit eu..
    Imi place foarte mult cum arata manichiura. Nu am folosit niciodata oja cu magnet
    Ah, si avem forma unghiilor la fel

    RăspundețiȘtergere

Hits