sâmbătă, 27 octombrie 2012

Halloween...

Happy Halloween!
Inca nu este Halloween dar in acest weekend blogosfera a fost impanzita de postari cu si despre Halloween ca sa nu mai spun ca in toate pub-urile este Halloween party. Eu nu am nimic impotriva deoarece mie imi place tare mult aceasta sarbatoare in ciuda faptului ca e imprumutata de la americani.
Daca anii trecuti am avut timp sa ma gandesc si sa "construiesc" un costum sau o masca de Halloween anul asta nu am avut timp mai deloc.
Acum doi ani la scoala m-am dechizat in inger folosind o rochie alba de mireasa de la un SH si niste aripi facute de mine (asta la activitatea de la scoala) insa la pub am refolosit rochia pentru a fi o mireaza zombi ( fiind ajuta cu machiajul.) Anul trecut am fost costumata in varjitoare folosind un fel de rochie pe care am facut-o dintr-un material negru si nasul si palaria din imagine plus un machiaj inspirat.
Din nefericire pentru mine nu pot sa va arat poze a acestor costume deoarece mi s-a stricat hardul acum un an si toate pozele mele erau pe acel hard :(
Eh, dupa cum spuneam anul acesta nu  prea am avut timp de nimic. Insa am vazut in vitrina unui magazin o diadeama cu un paianjen pe ea care mi-a placut enorm insa costa cam mult pentru bugetul meu asa ca mi-am creat singura (un paianjen care nu e asa fioros ) pe care il pot atasa si detasa unei diademe mai vechi pe care nu o purtam oricum.

 Meet Cedryk the friendly (fat) spider :)
Deci anul acesta il voi avea pe Cedryk in par si voi purta un machiaj goth simplu de realizat precum si un outfit negru. (promit ca voi reveni cu un update cu poze ale costumatiei daca nu imi uit aparatul acasa).

Halloween tip: In caz ca vreti sa va costumati in vampir (ca tot e la moda) puteti sa va albiti fata cu pudra fructata antiiritanta (bineinteles dupa ce ati aplicat crema de baza) Va puteti ajuta si de fond de ten mult mai alb decat culoarea voastra naturala (dar nu e obligatoriu)





2 comentarii:

Hits