duminică, 28 octombrie 2012

Solutie Micelara BlanchetteB

  Buna fetelor!
  Azi vreau sa va vorbesc putin despre un produs care l-am indragit de la prima utilizare si, asa cum zice si titlul, este vorba despre solutia micelara de la BlanchetteB.

  Avand in vedere ca eu sunt foarte multumita de servetelele demachiante de la aceeasi firma mi-am propus sa incerc si alte produse printre care si apa micelara. Trebuie sa recunosc ca nu stiam exact ce face apa micelara asa ca am citit ambalajul care zice cam asa: "Solutie micelara pentru curatarea delicata a pielii fetei, pentru demachierea ochilor, purifianta. Nu ataca bariera hidroliptica a epidermei. Are un efect calmant si reimprospator, tonifica si hidrateaza pielea. Potrivit oricarui tip de ten." Nu ma asteptam la cine stie ce minuni insa avand in vedere pretul destul de mic (aprox. 5 Ron pentru 200ml) nu aveam prea mult de pierdut.
  Este un produs care mie imi place, in primul rand ca nu ma asteptam sa aibe o calitate asa de buna; nu ma ustura ochii deloc si indeparteaza si machiajul destul de rezistent, are o consistenta apoasa, nu lasa tenul lipicios, nu lasa o pelicula lipicioasa pe fata.
  Sunt si niste chestii care nu imi plac: dupa folosire nu lasa o senzatie tocmai ok pe ten il simt pe fata, trebuie o cantitate destul de mare de produs pentru o curatare eficienta (asta daca folosim numai aceasta lotiune pentru demachiere).

Rating: 4*/ 5* (un punct scazut pentru zenzatia ciudata de dupa aplicare)
Pret: 5 Ron (200 ml)



Un comentariu:

  1. Nici mie nu imi place senzatia pe care o lasa dupa folosire..Am folosit-o pana acum,dar nu prea m-a incantat. In schimb am luat de la Farmec-Fluid tonic hidratant, si pot spune ca imi place mult, e foarte bun

    RăspundețiȘtergere

Hits