duminică, 16 decembrie 2012

Balsam de buze Isabelle Dupont

Buna fetelor!

In ultima vreme am suferit de shopping compulsiv, mi-am cumparat cam multe rujuri, balsamrui si alte chestii pentru buze stiind ca nu reusesc sa le termin niciodata. Asta s-a intamplat probabil fiindca zapada de afara m-a speriat si am vrut sa am buzele hidratate :))
Singurele balsamuri care sunt pe terminate sunt acestea doua:


Nivea cu capsune
Balsam pentru buze Pink Gloss with Shea Butter

Cel de la Nivea il am din vara si am vorbit despre el aici  . Cel de la Isabelle Dupont il am de iarna trecuta si  evident astazi va voi vorbi despre el. 

Producatorii promit ca protejeaza buzele impotriva uscarii, oferind buzelor hidratarea de care au nevoie zilnic continand ingrediente naturale precum untul de shea, uleiul de migdale si uleiul de jojoba. 
 Ce imi place
 - are un miros dulce, placut
 - are un aspect dragut
 - protejeaza buzele impotriva uscarii
 - culoare pe care o da buzelor persista.

Ce nu imi place:
Daca de protejat, protejeaza buzele, la capitolul hidratare nu sta atat de bine. Am avut buzele crapate de la vant si nu mi-a calmat usturimea asa cum voriam eu. Cel de la Nivea e mult mai bun la acest capitol.
Simt nevoia de a aplica de mai multe ori produsul pe buze si in acest caz culoarea se intensifica, ceea ce nu imi place. Cel putin, dupa mine, are o culoare putin dubioasa, nenaturala, iar eu la un balsam de buze caut mai de graba sa imi dea un aspect sanatos si hidratat buzelor, nu sa mi le coloreze. 


Rating: 4*/5*
Pret: 5 Ron (in catalog acum)

Stiu ca acest balsam este cel mai vandut dintre cele patru variante gasite in catalogul Lady's. Voi ati incercat balsamul acesta?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits