sâmbătă, 8 decembrie 2012

Balsam de buze Nivea (oferta)

Buna dragelor!!
Am gasit o oferta super tentanta in Cora (Bacau). Nu stiu daca e valabila in toata reteaua de magazine Cora insa vroiam sa impartasesc cu voi noutatea.

Am cumparat doua balsamuri de buze Nivea cu doar 9.90 Ron. Toata gama de balsamuri de la Nivea este la aceasta oferta. Zic eu ca e o reducere foarte buna deoarece de obicei dau in jur de 15-20 Ron pe unul singur. Trebuie sa recunosc ca am o groaza de balsamuri de buze pe care nu reusesc sa le termin, insa cum balsamul de la Nivea este unul din preferatele mele...ce sa-i faci?
Eu am optat pentru cel simplu. Daca vreti sa aflati cateva informatii despre balsamul de buze de la Nivea am vorbit despre cel cu capsune aici.
Sper sa profitati de ocazie si sa fugiti repede sa il luati mai ales ca buzele noastre au nevoie de hidratare in acest anotimp geros.

Va pupicesc !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits