vineri, 21 decembrie 2012

Smells like Christmas

Buna fetelor!
Craciunul se aproprie cu pasi repezi iar banii mei se duc la fel de repede :)) Imi plac chestiutele de Craciun si ultimii mei banuti i-am dat pe decoratii. Nu pot sa nu imi iau macar o decoratie de Craciun an de an.
Astazi vreau sa va arat niste lucrusoare pe care le-am cumparat anul asta si care (cred eu) sunt potrivite si ca niste cadouri simpatice si simbolice pentru aceasta perioada.

Un globulet cu un bradut din sticla. Bradutul are un led si se aprinde in culori diferite. E tare haios.
aprox. 20 Ron
Globulete din ceramica (ren, om de zapada, pinguin) si silicon. Si acestea se aprind multicolor. 
5 Ron fiecare
Set de trei ingerasi din sticla. 
5 Ron
Doua mini globulete cu zapada. Unul cu ren si unul cu un ursulet
5 Ron/ buc
 Canita pentru cafea cu reni si farfurie asortata. 
Mai am si o cana mare exact la fel pe care am uitat sa o pozez. 
5 Ron
Toate acestea le-am cumparat de la Kafuland. Pentru 5 ron fiecare mi s-a parut o afacere buna.
Imi plac lumanarile parfumate. Am o groaza de lumanari parfumate si mereu ma intreb daca voi mai apuca sa le termin de ars pe toate :)) Cele mai multe care au diverse modele nici macar nu le-am aprins ca imi e mila de ele. :)) Asa ca nu am putut rezista sa nu imi cumpar si o lumanarica parfumata cu motive de sarbatoare.

Si pentru ca prietenul meu e mereu atent la mofturile mele mi-a cumparat ceva ce imi doream de cand eram mica si anume:
Un glob cu zapada care se invarte si canta "Santa Claus is coming to town". Il iubesc si o sa-l pastrez pana la adanci batraneti si o sa-l dau din generatie in generatie :)

Voi ce v-ati luat frumos? 

 



Un comentariu:

  1. Haha ce chestiute simpatice :)
    Eu nu sunt genul care sa cumpere decoratiuni de Craciun pentru ca avem foarte multe si in general am foarte multe lucrusoare, cadouri, etc. Asa ca n-as mai avea unde sa le pun pe toate!!
    M-am pregatit insa si mi-am scos lumanarele de Craciun, trenuletul meu din lemn si cutiuta muzicala primite tot de Craciun.

    RăspundețiȘtergere

Hits