duminică, 13 ianuarie 2013

O carte pe saptamana (1)

Buna fetelor!
Astazi in sfarsit am apucat sa scriu si o fac din simt patriotic. :) Dupa cum va spuneam o sa incerc impreuna cu alte blogarite sa cititim cate o carte pe saptamana dupa care sa ii facem o recenzie.
Saptamana aceasta am reusit sa citesc o carte intreaga deoarece am fost inca in vacanta de iarna. Nu stiu daca voi mai reusi sa citesc cate o carte pe saptamana dar ma voi stradui sa citesc cat mai mult.

Saptamana aceasta am citit: Ti-am platit-o de Jane Fallon. E o carte usor de citit desi la prima vedere poate parea groasa. :)
James, Stephanie si Finn par a fi familia perfecta pana cand Stephanie afla (din greseala) ca sotul ei o inseala, cu o anumita fata K. Se hotaraste in cele din urma sa ia legautra cu acesta misterioasa K fiind convinsa ca ea ii distruge casnicia. Insa afla ca femeia nu avea nici o vina si ca amandoua fusesera mintite de James care ducea o viata dubla. Impreuna pun la punct un plan de razbunare, plan care chiar m-a amuzat. Insa uneori femeile intrec masura si lucrurile nu merg asa bine.
Nu vreau sa va dau mai multe detalii va las pe voi sa cititi cartea. Per total e o carte buna, usor de citit care uneori iti va aduce zambetul pe buze.
Alte recenzii pe saptamana aceasta gasiti:
Diana (http://cherryqueendee.blogspot.ro/)
Bianca ( http://buburuzabia.blogspot.ro/2013/01/femeia-vulpe-david-garnett.html)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits