vineri, 12 aprilie 2013

I'm back! Plus blog award...



Hello world!
Am fost tare bolnavioara in ultimul timp. Se pare ca in ultimul timp am fost bolnavicioasa si nu stiu de ce. Am lipsit ceva timp din blogosfera neavand puterea necesara de a scrie ceva. Acum ma simt ceva mai bine, ma doare capul ingrozitor insa imi mult mai bine. Dupa ce am inceput sa ma simt mai bine am vrut sa iau o pauza de la blog desi nu stiu daca a fost o idee buna… insa asa am simtit.
Acum m-am reintors plina de energie si sper sa ma veti reprimi printre voi si veti citi in continuare blogul asa cum ati facut pana acum .
Am ramas in urma cu muuuulte lucruri si e timpul sa imi revin si sa o iau de la capat.
Am primit acum ceva timp de la Cherry Queen  un blog award pe care nu am avut timp sa il onorez si ma gandeam ca acum ar fi momentul cel mai potrivit sa fac acest lucru. :D


Buun sa trecem la treaba :
Regulile sunt:
1.Numeste si multumeste persoanei/blogului care ti-a acordat premiul 
MULTUMESC Diana de la Sparkling Corner
2.Scrie 11 lucruri despre tine, caci daca tot ne-am imprietenit prin intermediul blogului trebuie sa ne stim mai bine, nu?
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi
4. Nominalizeaza 9 bloggerite pe care le admiri si care au mai putin de 200 de folowers si premiaza-le
5.Anunta-le acest aspect pe pagina lor.
Iata intrebarile lui Cherry Queen :
1.      Care este desertul tau preferat?
Desertul meu preferat… Hm… Cred ca mai mult ca sigur ciocolata aerata de la Milka. :D

2.      Fara de care obiect vestimentar nu ai putea trai?
Sunt o persoana practica. Imi place sa ma imbrac cat mai lejer. Ma simt tare bine in tinute sport. Oricum daca ar fi un obiect vestimentar fara de care nu as putea trai acela ar fi blugii. Sunt practici si se potrivesc oricand si aproape cu orice.

3.      Cum te relaxezi dupa o zi obositoare?
Depinde de cat de mult timp am. De cele mai multe ori ma uit la un serial sau citesc ceva. Imi place si sa ma plimb prin parc cu prietenii daca am timp.

4.      Esti dependenta de ceva? (tutun, cafea, ciocolata, shopping... sau altceva :)
Buna! Ma numesc Andreea si sunt dependent de Coca-Cola/
Da. Sunt dependenta de Coca-Cola. Stiu ca e nociva pentru organism, dar n-am ce-i face. Eu nu beau cafea deloc si deci si prin urmare Cola e singura mea doza de cofeina si energie :D

5.      Care era jucaria ta preferata in copilarie?
Cu siguranta papusa mea Barbie pe care am primit-o de la bunicul meu.

6.      Daca ai fi un personaj negativ dintr-un desen animat.. ce personaj ai fi? De ce?
Buna intrebare. Cred ca as fi Mendark din Dexter’s laboratory. De ce ? Pentru ca desi e oarecum un personaj negativ e si inteligent… Are un laborator mai fain ca a lui Dexter. 

7.      Care e cea mai buna carte pe care ai citit-o?
Oho…. Sunt multe carti bune… Ultima cea mai buna este : David Grossman Pana la capatul pamantului.
8.      Care sunt magazinele tale online favorite? De ce?
Nu ma dau in vant dupa magazinele on-line. Oricum dau comanda mai des sunt MiniPrix si BonPrix. Au hainute dragute la preturi acceptabile. :D

9.      Cum ar arata vacanta ta perfecta?
Intr-un sezlong in Hawaï, la soare cu o carte buna in mana. 

10.  De ce te-ai hotarat sa iti faci blog?
Ca sa pot sa imi fac prieteni noi si sa-mi expun parerile sincer, sa gasesc oameni care imi impartasesc ideile si principiile si… sa invat lucrui noi.

11.  Ce iti doresti sa primesti de Valentine's Day?
De Valentine’s Day mi-am dorit sa stau cu prietenul meu sa ne uitam la un film. Da, stiu nu e un cadou material, insa sa am timp sa stau cu el este un cadou perfect pentru mine.
11 lucrui despre mine : (ce greu imi e sa vorbesc despre mine)
1.      Sunt stangace (la proproiu)
2.      Cred cu tarie in fantome, spirite bune sau rele.
3.      Sunt o persoana copilaroasa
4.      Mi se pare ca am un profil urat. Am nasul mare si barbia ridicata (exact ca la vrajitoare)
5.      Imi place sa citesc
6.      Prefer marea in defavoarea muntelui
7.      Mi-ar place sa desenez insa sunt antitalnet la acest capitol.
8.      Ma indragostesc usor (ceea ce nu e bine).
9.      Spun persoanelor verde in fata ce am de zis desi acest lucru nu este intotdeauna ceva bun.
10.  Sunt o persoana prietenoasa de obicei insa ma deschid destul de greu, insa dupa ce am capatat incredere in cineva greu mai scapa de mine : ))
11.  Planuiesc sa scriu o carte. Déjà am inceput sa o scriu. Nu stiu cand va fi gata… dar cu siguranta o voi publica candva.
Intrebarile mele:
1.      Cu ce personaj feminin, dintr-o carte sau un film, crezi ca semeni?
2.      Unde te vezi peste 10 ani?
3.      Ce meserie vroiai sa ai cand erai mic/a?
4.      Care este locul pe care l-ai vizita inainte sa mori?
5.      Cum si de ce te-ai apucat de blogging?
6.      Care sunt 3 lucrui pe care le-ai lua cu tine pe o insula pustie?
7.      Care este lucrul fara de care nu ai putea sa traiesti?
8.      Daca ar fi sa te nasti intr-o alta epoca care ar fi aceea si de ce?
9.      Daca ai putea sa ai orice superputere care ar fi ea?
10.    Cum iti imaginai ca arata Bau-Bau cand erai mica?
11.    Care este cel mai bun film pe care l-ai vazut?
Deci... cam atat... Nu stiu pe cine sa nominalizez asa ca va invit pe toate sa faceti acest tag. Insa pentru Mitz este obligaturiu :D

 

Un comentariu:

  1. ma bucur ca ai facut tagul.. :D chiar m-am relxat citindu-ti raspunsurile.. :D
    te pupic!

    RăspundețiȘtergere

Hits