sâmbătă, 23 aprilie 2016

3 tuşuri de la Kallos (Review)

Bună fetelor! (Uneori mă gândesc dacă ar trebui să spun ceva şi de băieţi)

Nu e aşa că vă place să găsiţin produs care are un preţ mic, dar care îşi face treaba la fel de bine ca unul scump?

Iubesc tuşul cu pensulă subţire de la Kallos. Am aflat că mai sunt două variante de tuş la Kallos aşa că m-am hotărât să le încerc pe toate şi să povestesc şi vouă despre ele.


1. Tuşul cariocă cu vârf gros 



Când l-am cumpărat am crezut că va fi prea gros ca să mă pot descurca cu el. Mare mi-a fost surpriza cand am reuşit să folosesc şi "dunga de tuş" a ieşit perfectă de fiecare dată. Are o culoare intensă şi se usucă mat pe pleoape. Are o consistenţă bună, pentru un tuş cariocă. Am învăţat să îl folosesc în aşa fel încât să trasez şi linii mai groase şi linii mai subţiri. Zice pe ambalaj că este long lasting şi waterproof. Long lasting pot să zic că este, l-am avut toată ziua pe pleoape şi nu s-a mişcat de la locul lui. Cât despre waterproof... poate e mai bine spus water resistent. Per total e un tuş bun la un preţ şi mai bun.

2. Tuşul cariocă cu vârf subţire



Eh, aici altfel stă povestea. Acest nu mi-a plăcut. Vârful e prea moale şi nu am reuşit să fac o linie care să aibă o culoare uniformă. Tuşul din cariocă o fi el negru, dar din cauza vârfului nu am putut să îl aplic uniform. Dacă apăsam mai tare culoarea nu era uniformă, dacă nu apăsam nu "scria". Am încercat să îl aplic în două straturi, nici aşa nu a mers. Pe el scrie long lasting şi waterproof, însă nu mă pot pronunţa la acest capitol pentru că nu am reuşit să îl port. Nu ştiu, eu una nu m-am descurcat cu el deloc.

3. Tuşul lichid cu vârf subţire


Acesta este preferatul meu. Îl folosesc de mult timp şi mă descurc foarte bine cu el. Consistenţa este perfectă pentru un tuş lichid. Are o culoare intensă, negru mat. Stă la locul lui pe pleoape nu se întinde, nu se şterge. Îmi place mult pensula, e precisă şi subţire. Pot trasa linii mai subţiri sau mai groase... e perfectă!

Iată şi swatchurile în ordinea prezentării:


E adevărat că tuşurile lichide cer puţină îndemânare, but practice makes it perfect! Totuşi dacă până acum aţi folosit numai creionul dematograf vă recomand să începeţi cu tuşurile tip cariocă.
Chiar dacă eu nu am reuşit să mă înţeleg cu tuşul cariocă cu vârf subţire am citit şi review-uri bune despre acest produs.

Toate aceste tuşuri au preţuri între 7-10 lei, deci sunt foarte "abordabile",

Voi ce tuşuri folosiţi? Ce îmi puteţi recomanda?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Hits